
Odpowiadamy na pytania najczęściej zadawane przez naszych Klientów:
Dział I – Zamówienia i ich obsługa
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym SuperPlony.pl?
- Wybierz produkt, wprowadź ilość.
- Kliknij na obrazek "dodaj do koszyka".
- Kliknij ‘Złóż zamówienie’.
- W koszyku wybierz formę dostawy i płatności.
- Kliknij ‘Zamawiam’.
- Zarejestruj się, zaloguj lub wypełnij dane w trybie "szybkie zakupy".
- Uzupełnij poprawnie dane – do rachunku i wysyłki.
- Jeśli prowadzisz firmę, zaznacz ‘Firma’ i podaj dane wraz z NIP-em.
- Jeśli potrzebujesz NIP-u na rachunku, wpisz go w uwagach.
- Kliknij "podsumowanie".
- Po sprawdzeniu danych kliknij ‘potwierdzam zakup’.
Jakie formy dostawy oferuje sklep SuperPlony.pl?
Paczki wysyłamy kurierem DPD lub InPost, którzy z naszego doświadczenia mają najlepsze czasy doręczeń oraz najmniejszą liczbę uszkodzonych i zagubionych paczek. Palety wysyłamy kurierem Poczty Polskiej.
Jakie są formy i koszt dostawy?
Sposoby i ceny wysyłki są dostępne na naszej stronie: https://superplony.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4
Czy można i gdzie odebrać towar osobiście?
Tak, prowadzimy sklep stacjonarny, w którym można osobiście odebrać zamówienie.
Nasz adres to:
SuperPlony.pl
Maurycew 26a
96-516 Szymanów
Jak sprawdzić, czy zamówienie zostało złożone poprawnie?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznego maila z potwierdzeniem zakupu. Jeśli takiego maila nie dostałeś – nic się nie stało – zadzwoń do nas na nr 605 102 201 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
W drugim kroku składania zamówienia jest możliwość wyboru w jaki sposób zostanie ono złożone: zakupy bez rejestracji, logowanie przez Facebook, logowanie przez Google lub założenie konta w naszym sklepie.
Czy mogę zalogować się przez swoje konto Google lub Facebook?
Oczywiście – kliknij ‘Zaloguj się przez Facebook’ lub ‘Zaloguj się przez Google’.
Czy mogę zmienić dane wysyłki lub rozrachunkowe?
Oczywiście – wystarczy zalogować się do swojego konta i edytować dane.
Czy dodanie produktu do koszyka powoduje jego rezerwację?
Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Potwierdzenie zakupu jest krokiem rezerwującym towar.
Co zrobić gdy zapomniałem swojego hasła do konta?
Po kliknięciu na ikonę ‘Zaloguj się’ (w prawym górnym rogu strony) zostaniesz przekierowany na stronę logowania. Tam w lewym dolnym rogu pod sekcją ‘Zaloguj się’ znajdziesz możliwość kliknięcia linku przekierowującego do zmiany hasła. Zobaczysz pole, w które należy wpisać swój adres mailowy. Po wpisaniu i kliknięciu pojawi się informacja: ‘Jeśli podany adres email istnieje w bazie, wiadomość zostanie wysłana. Link autoryzacyjny jest ważny przez godzinę.’
A w skrzynce mailowej pojawi się wiadomość z naszego sklepu ‘Zapomniałeś hasła? Aby ustanowić nowe hasło kliknij na poniższy link:’ z linkiem do zmiany hasła.
Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?
Zamówienie można anulować lub zmienić pod warunkiem, że nie wysłaliśmy powiadomienia o wysyłce towaru. Prosimy o wiadomość mailową e-sklep@superplony.pl lub tel. 605102201.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nasz sklep pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. W każdej chwili możesz zadzwonić i złożyć zamówienie telefonicznie (tel. 605 102 201). W trakcie rozmowy nasi konsultanci z praktyczną i teoretyczną wiedzą rolniczą odpowiedzą na każde pytanie i chętnie doradzą.
Dział II – Rabaty i darmowa wysyłka
Moje zamówienie przekroczyło 1000zł. Dlaczego nie naliczyła mi się darmowa wysyłka?
Za każde wydane 1000,00 zł otrzymasz jedną paczkę do 30 kg GRATIS. Produkty o bardzo wysokiej wadze i niskiej wartości są wyłączone z promocji darmowej paczki.
Jeśli np. Twoja przesyłka wymaga wysłania 2 paczek po 30 kg - dostaniesz je bezpłatnie, jeśli wartość produktów przekroczy 2000,00 zł i zmieści się w wadze do 60 kg.
Jeśli np. Twoja przesyłka wymaga wysłania 3 paczek po 30 kg, a zamówienie przekroczy 3000,00 zł - wysyłka będzie gratis.
Moje zamówienie przekroczyło 3.000zł. Dlaczego nie naliczyła mi się rabat 1%?
Rabat nalicza się dla produktów nieobjętych promocją. Nasze progi rabatowe to:
- Powyżej 3000 zł – 1%
- Powyżej 5000 zł – 2%
- Powyżej 8000 zł – 3%
Dział III – Dostawa
Zamówiłem towar, kiedy będzie dostawa?
Czas przygotowania zamówienia to najczęściej 1 dzień roboczy. Jeśli jest inaczej – podajemy tę informację na karcie produktu. Często zdarza się, że towar jest u klienta już następnego dnia.
Kurier nie zastał mnie w domu, co mogę zrobić?
Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta DPD, przygotowując wcześniej nr listu przewozowego. Jeśli to nie pomoże, zadzwoń do nas (tel. 605 102 201).
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?
Dokumenty sprzedaży wysyłamy po doręczeniu towaru na podany adres mailowy. Jeśli wiadomość od nas nie dotrze – sprawdź koniecznie folder SPAM. Jeśli i tam jej nie ma, to nie problem – napisz do nas, a my wyślemy Ci dokument jeszcze tego samego dnia.
Dział IV – Regulamin, zwroty i reklamacje
Jaki jest regulamin sklepu?
Regulamin sklepu jest pod linkiem: https://superplony.pl/regulaminy
Czy mogę zwrócić towar, który jest już dostarczony?
Wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji są pod linkiem: https://superplony.pl/zwroty-i-reklamacje
Co jeśli otrzymam przesyłkę i po otworzeniu okaże się, że towar jest uszkodzony?
Podstawą reklamacji jest protokół szkody wypełniony w obecności kuriera. Kolejnym krokiem jest przesłanie skanu lub zdjęcia na mail e-sklep@superplony.pl. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Co jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?
Prosimy o kontakt pod nr 605102201.
Dział V – Płatności
Jakie metody płatności są dostępne w sklepie SuperPlony.pl?
Oferujemy różne metody płatności, w tym szybkie płatności AutoPay, Google Pay, BLIK, płatności odroczone PayPo, tradycyjny przelew bankowy oraz płatność ‘za pobraniem’ u kuriera (gotówką lub kartą). Wszystkie transakcje są bezpieczne i szyfrowane.
Co zrobić, jeśli nie powiodła się płatność elektroniczna?
W ciągu 2 godzin otrzymasz link do powtórnej płatności. Możesz też skontaktować się z nami, aby zmienić formę płatności lub poczekać, a my zaproponujemy płatność przelewem tradycyjnym bądź za pobraniem.
Jakie dane wpisać w przelewie?
Dane do przelewu:
CSTL Sp. z o.o.
Maurycew 26a
96-516 Szymanów
82 1240 3350 1111 0010 5444 8240
Tytuł przelewu: numer zamówienia.
Dział VI – Inne pytania
Co zrobić jeśli produkt, który chcę zakupić jest teraz niedostępny?
Na karcie produktu jest ikonka "Powiadom mnie o dostępności". Wpisz swój adres mailowy, a otrzymasz powiadomienie, gdy tylko towar będzie dostępny. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie pod nr 605102201.
Dlaczego nie mogę zakupić 25/50 kg materiału siewnego?
Najmniejsza ilość towaru to 100 kg (1 kwintal). Mniejszą ilość możesz zamówić telefonicznie: 605102201.
Jak zapisać się na newsletter?
Na dole strony jest moduł zapisu na newsletter. Wystarczy podać swój adres i kliknąć ‘zapisz się’. Subskrybenci jako pierwsi są informowani o nowościach, promocjach i innych ważnych wydarzeniach.
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
Nie wysyłamy za granicę.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Aby usunąć swoje konto i dane, skontaktuj się z nami mailowo na e-sklep@superplony.pl lub telefonicznie pod nr 605102201.